Εκστρατεία που ξεκίνησε μέσω social media μετά την εκπομπή του Τράγκα με τους χρυσαυγίτες βουλευτές έφτασε και μέχρι το Facebook εταιριών οι οποίες είχαν αγοράσει χρόνο στη συγκεκριμένη εκπομπή. Η ιδέα που έπεσε από χρήστες των social media ήταν να μποϊκοταριστούν προϊόντα που διαφημίστηκαν στο χρόνο της εκπομπής στον Σκάι, ως αντίδραση σε ό,τι ακούστηκε εκεί. Η ιδέα άνοιξε μια μεγάλη συζήτηση για το θέμα με γνώμες ανθρώπων της διαφήμισης που έλεγαν ότι δεν μπορούσαν να ξέρουν οι διαφημιζόμενοι το περιεχόμενο της εκπομπής. Πάντως μία από τις ιδέες ήταν να σταλούν μειλ στις διαφημιζόμενες εταιρίες που να εκφράζουν τη δυσαρέσκεια των χρηστών επειδή το προϊόν τους διαφημίστηκε σε μια ρατσιστική εκπομπή.
Μια από αυτές τις διαμαρτυρίες έφτασε υπό μορφή ερώτησης και στη σελίδα του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος και έλαβε απάντηση από την εταιρία, ότι ρωτήθηκε ο Σκάι και δήλωσε ότι η εκπομπή αυτή δεν ήταν προσχεδιασμένη. Δήλωσε δηλαδή άγνοια για το τι θα πρόβαλε στην εκπομπή του ο κ. Τράγκας. Παράλληλα η ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρει στο twitter πως «δεν πρόκειται να διαφημιστεί ξανά».
Στην ανακοίνωσή της στο facebook γραφει: «Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της. Η εκπομπή αυτή όπως ενημερωθήκαμε από τον Σταθμό δεν ήταν προσχεδιασμένη και ήταν τέτοια η ροή που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί και να διακοπεί.»
Πηγή: www.lifo.gr