Διαφημιστικές δαπάνες που “μιλάνε” στη γλώσσα των ΜΜΕ

sponsors

Ακόμη και μέσα στην κρίση όπου υποτίθεται ότι οι Έλληνες είναι πλέον κάτω από το όριο της φτώχειας, οι Τράπεζες δαπανούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο για διαφημίσεις.

Η διαφημιστική δαπάνη για την Τράπεζα Πειραιώς είναι περίπου 28 εκ/χρόνο. Για την Alpha Bank γύρω στα 23 εκ/χρόνο περίπου ενώ για την Εθνική είναι πλέον γύρω στα 18 εκ/ χρόνο περίπου (πρό κρίσεων ήταν αρκετά υψηλότερη).

Μια και ο λόγος για διαφημιστικές δαπάνες, να δούμε και τον πρωταθλητή της κατηγορίας αυτής, ο οποίος δεν είναι άλλος βέβαια από τον ΟΠΑΠ. Ο ΟΠΑΠ λοιπόν έδωσε το 2012 17,5 εκ. για δωρεές (Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη), 13,5 εκ. για διαφήμιση και  70 εκ. για χορηγίες (δες παλαιότερη ανάρτηση)Τα στοιχεία είναι από την Ετήσια Οικονομική Έκθεση Χρήσης 2012 του Οργανισμού.

Advertisements