Έβρισαν, συκοφάντησαν και μετά κρύφτηκαν

Έβρισαν, συκοφάντησαν και μετά κρύφτηκαν. Σε αναζήτηση του εκδότη της εφημερίδας Εspresso Γιάννη Φιλιππάκη ήταν ως χθες το βράδυ η αστυνομία μετά από μήνυση που κατέθεσε ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης.

Η μήνυση αφορούσε συκοφαντική δυσφήμηση αφού στις 14 Μαΐου η εφημερίδα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της υποστήριζε πως ο Κώστας Βαξεβάνης πήρε 1.5 εκατομμύριο από την ΕΡΤ για τα 3 χρόνια συνεργασίας με το κανάλι. Ο Κώστας Βαξεβάνης έστειλε επιστολή στον εκδότη της Espresso στον οποίο υπενθύμιζε πως αυτό δεν είχε καμία σχέση με τη πραγματικότητα πράγμα το οποίο ήταν γνωστό από τη δημοσίευση των στοιχείων στο «Διαύγεια» αλλά και από δηλώσεις του ίδιου του δημοσιογράφου. Τόνιζε μάλιστα ότι από την ΕΡΤ για τα 3 χρόνια συνεργασίας είχε πάρει συνολικά 108.000 μικτά. Ζήτησε μετά από αυτό την αποκατάσταση της αλήθειας την οποία η εφημερίδα δεν έκανε. Έτσι χθες, προχώρησε σε μήνυση εναντίον του εκδότη και η αστυνομία κινήθηκε στα πλαίσια του αυτόφωρου για τη σύλληψη του. Το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας δεν έχει καμία σχέση με το ρεπορτάζ που φιλοξενεί στο εσωτερικό της, πράγμα το οποίο αποδεικνύει πως ο σκοπός ήταν η συκοφάντηση του δημοσιογράφου με τον πρωτοσέλιδο τίτλο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο συκοφαντικός τίτλος εμπεριέχεται σε πρωτοσέλιδο που αναφέρεται στη προσωπική ζωή του δημοσιογράφου εμπλέκοντας 4 ακόμα επώνυμα πρόσωπα με σκοπό να προκληθεί κουτσομπολίστικα το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να είναι ταυτόχρονα αποτελεσματικό το ψέμα.

Το δημοσίευμα της εφημερίδας εντάσσεται σε μία σειρά από συκοφαντικά δημοσιεύματα και προσπάθειες που κάνουν εφημερίδες και blogs που συνδέονται με συμφέροντα επιχειρηματιών των οποίων την παράνομη δράση και τα σκάνδαλα έχει αποκαλύψει το HOT DOC. Η προσπάθεια είναι να αποδομηθεί ο χαρακτήρας που έχει στη κοινή γνώμη το hot doc και οι δημοσιογράφοι του και να εμφανιστεί ως “μία από τα ίδια”.  Τη μήνυση του Κώστα Βαξεβάνη θα ακολουθήσει αγωγή εναντίον των συντελεστών της εφημερίδας.

Ακολουθεί η επιστολή την οποία ο Κώστας Βαξεβάνης έστειλε στην Εspresso ζητώντας την αποκατάσταση της αλήθειας.

Αγαπητέ κ. Γ. Φιλιππάκη,

Στο φύλλο της εφημερίδας Espresso της οποίας είστε εκδότης, την Τρίτη 14 Μαΐου του 2013 έχετε πρωτοσέλιδο δημοσίευμα το οποίο αναφέρεται και στο πρόσωπο μου. Ουδόλως με αφορά ο τρόπος και η ποιότητα που δημοσιογραφείτε. Αν δηλαδή επιλέγετε να ανοίγεται κρεβατοκάμαρες, να κοιτάτε από κλειδαρότρυπες ή να επικεντρώνεστε στα μπιντέ και τις λεκάνες της χώρας. Με αφορά όμως ότι επιλέξατε συνειδητά να με συκοφαντήσετε στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας σας εμφανίζοντας ότι έχω εισπράξει προσωπικά 1,5 εκατ. ευρώ από την ΕΡΤ για την εκπομπή «Το κουτί της Πανδώρας» για 3 χρόνια συνεργασίας. Συγκεκριμένα γράφετε «1.500.000 ευρώ πήρε από την ΕΡΤ (για 3 χρόνια συνεργασίας) για το Κουτί της Πανδώρας ο γνωστός δημοσιογράφος».

Γνωρίζετε πολύ καλά ότι αυτό δεν είναι αληθές και δεν στηρίζεται ούτε καν στο εσωτερικό δημοσίευμα της εφημερίδας σας, από το οποίο φαίνεται ότι πρόκειται για κόστος της συνολικής παραγωγής της εκπομπής. Γνωρίζετε επίσης πολύ καλά από πολλά δημοσιεύματα ότι ουδεμία μετοχική σχέση έχω με την εταιρία που εκτελούσε την παραγωγή της εκπομπής για λογαριασμό της ΕΡΤ και από την οποία πληρωνόμουν όπως όλοι οι εργαζόμενοι της εκπομπής. Γνωρίζετε επίσης ότι η εκπομπή είναι η φθηνότερη από τις ομοειδείς παραγωγές της ΕΡΤ αλλά και των ιδιωτικών καναλιών. Αν δεν τα γνωρίζετε πάλι όλα αυτά ήσασταν υποχρεωμένος και εσείς και οι συνεργάτες σας να με ρωτήσετε. Πεποίθηση μου είναι ότι λειτουργήσατε με δόλο για τη δημιουργία εντυπώσεων, για τη δυσφήμηση και για τη συκοφάντηση μου αφού φτάσατε στο σημείο, στον τίτλο στο πρωτοσέλιδο να διαστρεβλώσετε το ίδιο το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου σας, πράγμα που αναμφίβολα είναι δική σας ευθύνη.

Αντιλαμβάνομαι γιατί μπορεί να είστε ηδονοβλεψίες της δημοσιογραφίας ακόμα και να αυτοϊκανοποιείστε παραθέτοντας στοιχεία και στιγμές από την προσωπική ζωή των άλλων. Αυτό δεν μπορώ να το αλλάξω και είναι θέμα γούστου και ποιότητας του καθενός. Απαιτώ όμως να δημοσιεύσετε στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας σας την επανόρθωση στο ίδιο σημείο και με τους ίδιους χαρακτήρες, η οποία απαιτώ να είναι η εξής: «Ζητάμε συγγνώμη από τον Κώστα Βαξεβάνη τον οποίο εμφανίσαμε ότι εισέπραξε ο ίδιος από την ΕΡΤ 1,5 εκατ. Ευρώ για τις εκπομπές του. Επανορθώνουμε το λάθος μας στο δημοσίευμα στη σελίδα τάδε» στο εσωτερικό της εφημερίδας απαιτώ να δημοσιεύσετε ρεπορτάζ επανόρθωσης. Σε αντίθετη περίπτωση θα αναγκαστώ να προσφύγω στη Δικαιοσύνη.

Κώστας Βαξεβάνης
Δημοσιογράφος

 

Πηγή: koutipandoras.gr

Advertisements