Φρένο από το ΤΧΣ στην τραπεζική διαφήμιση: Τώρα κλαίνε όλα τ’ αλάνια που θα μείνουνε χαρμάνια

trapezes-e1363091991595

Για το χρήμα που μοιράζουν οι Τράπεζες στα ΜΜΕ προκειμένου, σύμφωνα με τις “κακές γλώσσες” να απολαμβάνουν της “αντίστοιχης” αντιμετώπισης, έχουν γραφεί πολλά.

Δες π.χ. τι γράφαμε στις 24/4/2013 για τις Διαφημιστικές δαπάνες που “μιλάνε” στη γλώσσα των ΜΜΕ

Μόνο οι “συστημικές” Πειραιώς και Alpha δαπανούν περί το 1.000.000 ΕΥΡΩ εβδομαδιαίως (πάνω από 50 εκατομύρια ετησίως) για διαφήμιση! Ξέρεπε πόσα ΈΓΚΥΡΑ sites και έντυπα “ζεις” με 4 μύρια το μήνα?

Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες του Lykavitos.gr, “το Ταμείο Χρηματοπσιτωτικής Σταθερότητας εκτιμά ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες των τραπεζών δεν έχουν σχέση με την προβολή τραπεζικών προϊόντων αλλά αποτελούν συναλλαγή ανάμεσα σε τραπεζίτες εκδότες και καναλάρχες που εξυπηρετεί άλλες σκοπιμότητες”.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, για να σταματήσει το παιχνίδι της διαπλοκής που στοιχίζει στις τράπεζες εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο το ΤΧΣ απαιτεί κατ’ αρχήν 50% μείωση της δαπάνης για διαφημιστική προβολή.

Στην περίπτωση κατά την οποία αρχίσει η υλοποίηση της οδηγίας έχει να πέσει πολύ κλάμα στα μέσα ενημέρωσης της διαπλοκής αλλά και σε κάποιες εφημερίδες με ανύπαρκτη κυκλοφορία αλλά τεράστια διαφημιστικά έσοδα.

Πάντως οι τραπεζίτες έχουν καρφώσει ήδη το ΤΧΣ στους εκδότες οι οποίοι αναμένεται ν’ αρχίσουν πόλεμο λάσπης για να ακυρώσουν την οδηγία.

Αναμένουμε εναγωνίως τις εξελίξεις …

Πηγή

Advertisements