Δημήτρης Μάρης – 24 Media Group

Ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μάρης,  διαθέτει έναν όμιλο από 17 ιδιόκτητα και συνεργαζόμενα sites. Πρόκειται κυρίως για αθλητικές και στοιχηματικές ιστοσελίδες (news 247, sport 24, stoiximan, in kazino, poker.gr, ola paok, prasina nea, daily motion, red planet κ.τ.λ.), ενώ ο ίδιος κατέχει και ποσοστά στην εταιρεία που εκδίδει την εφημερίδα «Δημοκρατία».

Αν και με σπουδές στην Αρχιτεκτονική, αποδείχθηκε μετρ στο χτίσιμο στοιχηματικών ιστοσελίδων, χρησιμοποιώντας ως εκκίνηση της επιχειρηματικής του δραστηριότητας τα χρήματα από την κληρονομιά που του άφησε συγγενής του.

24 media

Μόλις πρόσφατα μάλιστα γράφτηκε ότι σκοπεύει να αγοράσει το Goal και τον Sentra Fm. Ο Δημήτρης Μάρης θεωρείται μεγάλος παίκτης στους ελιγμούς κινήσεων που διέπουν τους κανόνες της στοιχηματικής αγοράς.

Το σημείο εκκίνησης των δραστηριοτήτων του είναι η γνωριμία του με έναν συνεργάτη του Κύπριου επιχειρηματία Χρήστου Ρούσσου, εκπρόσωπο στην Ελλάδα της ξένης στοιχηματικής εταιρείας Eurobet. Ο Μάρης πείθει τον συνεργάτη του Ρούσσου να τοποθετεί διαφημίσεις στα site του εξασφαλίζοντας για εκείνον ποσά από τις επιστροφές. Η τακτική φαίνεται να λειτουργεί αφού οι ξένες εταιρείες στοιχημάτων είναι πρόθυμες να διαθέσουν σεβαστά ποσά προκειμένου να ανταγωνιστούν τον ΟΠΑΠ αποσπώντας πελάτες. Η συνεργασία, όμως, που του απέφερε μεγάλα κέρδη ήταν εκείνη με την εταιρεία bwin, με την οποία υπέγραψε με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους προς όφελος της ελληνικής πλευράς.

Οταν η σύμβαση διακόπηκε, λέγεται πως ο Μάρης πήρε μια τεράστια αποζημίωση (17.000.000 ευρώ), ποσό διόλου ευκαταφρόνητο για τα επόμενα επιχειρηματικά του πρότζεκτ. Θα ακολουθήσει η συνεργασία με τον επιχειρηματία Ροδόλφο Οντόνι, που μέσω της εισηγμένης Centric εκπροσωπεί στην Ελλάδα τη βρετανική εταιρεία SportingBet. Από τον Οντόνι ζητάει διαφημιστική κάλυψη στην εφημερίδα του τελευταίου «Sportime» για το site του Μάρη, το betoto. Αίτημα που έγινε δεκτό, μόνο που στην πορεία ο Μάρης πρότεινε στον συνεργάτη του να αποκτήσει ποσοστό από το στοιχηματικό του site, betoto.

Η συνεργασία επεκτείνεται και στην πορεία από κοινού θα φτιάξουν ένα αθλητικό site με το όνομα της εφημερίδας, το sportime.gr. Οι παραπάνω επιχειρηματικές πρακτικές είναι ενδεικτικές των χειρισμών του επιχειρηματία στον ιδιαίτερα επικερδή χώρο των στοιχηματικών ιστοσελίδων που άγνωστο με ποιο τρόπο και πώς τον θέλουν να εμπλέκεται και στη Huffington Post.

tags Δημήτρης Μάρης – 24 Media Group

πηγή