Γιατί το «Πρώτο Θέμα» κρύβει τον συνιδιοκτήτη του;

Ποιος κρύβεται πίσω από το 40% του «Πρώτου Θέματος»;

Είναι ο Ρέστης, ο Πάλλης ή μήπως κάποιος τρίτος, ο οποίος εντέχνως αποκρύπτεται από τους διοικούντες την εφημερίδα; Στην πραγματικότητα, όπως αποκαλύπτει το HOT DOC που κυκλοφορεί, και επισημαίνει στην εκπομπή του στο HOT DOC Radio ο Κώστας Βαξεβάνης, ο μυστήριος μέτοχος της εφημερίδας δεν είναι άλλος από τον εκδότη δύο εφημερίδων και διαχειριστή μιας ιστοσελίδας. Τον κ. Αντώνη Πίκουλα. Ο άνθρωπος αυτός, πήρε το 2012 τις 500 μετοχές του Αναστάσιου Πάλλη, μέσω μιας offshore εταιρίας και κατέστη μέτοχος της εφημερίδας.

Το Πρώτο Θέμα όμως ουδέποτε ανακοίνωσε τη μεταβίβαση των μετοχών. Έδειχνε πάντοτε να προτιμά να του χρεώνουν ως μέτοχο τον Πάλλη, ο οποίος καταζητείται για απάτες στον ΟΤΕ, ξέπλυμα μαύρου χρήματος, ενώ η αντιτρομοκρατική ερευνά πιθανή σχέση του με νομιμοποίηση παράνομων όπλων, παρά να αποδεχθεί πως εκδότης του είναι ο Αντώνης Πίκουλας. Η εφημερίδα του Αναστασιάδη μάλιστα, με επιστολή της στην εφημερίδα «Αυγή», δεν αρνούταν τη συμμετοχή του Πάλλη στο μετοχικό της σχήμα, παρά τον χαρακτήριζε μικρομέτοχο.

Ποιος είναι όμως ο Αντώνης Πίκουλας; Πρόκειται για τον εκδότη των εφημερίδων «Αξία» και «Γαύρος» και για το διαχειριστή της ιστοσελίδας «axiaplus.gr». Φαίνεται να έχεις καλές σχέσεις με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, του οποίου τις δραστηριότητες, σε ό,τι αφορά τον Ολυμπιακό, στηρίζει μέσω του «Γαύρου», ενώ αποτελεί τον ευνοημένο του Μαξίμου. Ο Πίκουλας έχει καταφέρει να εξασφαλίσει μέσω του ΟΠΑΠ χορηγίες συνολικού ύψους 115.000 ευρώ για μια εφημερίδα, την «Αξία», η οποία πουλά περίπου 1.500 φύλλα και για την ιστοσελίδα του «axiaplus.gr», η οποία βρίσκεται περίπου στη χιλιοστή θέση αναγνωσιμότητας, γεγονός που αποδεικνύει τις άριστες σχέσεις του με την κυβέρνηση.

Από αυτή τη σύντομη ιστορία, ανακύπτουν σημαντικά ερωτήματα. Γιατί η εφημερίδα να αποκρύπτει τον μέτοχό της; Γιατί να αποδέχεται τη σχέση της με τον καταζητούμενο Αναστάσιο Πάλλη ή με τον προφυλακισμένο Βίκτωρα Ρέστη, σε συνεργασία με τον όμιλο του οποίου φαινόταν να έχεις αγοράσει το 40% των μετοχών του «Πρώτου Θέματος» ο Πάλλης; Γιατί δεν ανακοίνωσε ποτέ τη μεταβίβαση των μετοχών σε μια offshore και στον Αντώνη Πίκουλα; Τι μπορεί να κρύβει αυτή η offshore;

Όπως λέει ο Θανάσης Καρτερός, στην εκπομπή του Κώστα Βαξεβάνη, όταν η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας, τουλάχιστον ως προς την κυκλοφορία της, η οποία έχει ως προμετωπίδα τη διαφάνεια, δεν εμφανίζει τον μέτοχό της, υπάρχει πρόβλημα.

Πηγή: koutipandoras.gr

Advertisements

Πρώτο Θέμα: Μηνύουμε τον συκοφάντη Κώστα Βαξεβάνη

Με δημοσίευμα του το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, προαναγγέλλει μήνυση στον Κώστα Βαξεβάνη, με αφορμή το επικριτικό του άρθρο με τίτλο “Πρώτο ΘΑΙΜΑ” για το επίμαχο πρωτοσέλιδο με τον δολοφονημένο Παύλο Φύσσα. Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ισχυρίζεται ότι ο Κώστας Βαξεβάνης, ζήτησε δουλειά στην εφημερίδα με ρεπορτάζ για τα άδυτα της ΕΥΠ, για το οποίο «λίγες ώρες μετά κυριολεκτικά κλαίγοντας και εκλιπαρώντας…
…ζήτησε να αποσυρθεί γιατί θα αντιμετώπιζε μεγάλο πρόβλημα από τις «πηγές του στην ΕΥΠ”». Ακολούθησε απάντηση του Βαξεβάνη στο Κουτί της Πανδώρας, στον Θέμο Αναστασιάδη, σε απαξιωτικό ύφος….


 Το άρθρο από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ:

«Για μία ακόμη φορά ο «δημοσιογράφος» Κώστας Βαξεβάνης προχωρά σε άκρως υβριστικά και συκοφαντικά δημοσιεύματα για το «Πρώτο Θέμα». Ο κ. Βαξεβάνης προφανώς έχει απωθημένα με την εφημερίδα και τους συντάκτες της. Οταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει το «Π.Θ.» ο κ. Βαξεβάνης ήρθε και ζήτησε δουλειά, έδωσε ένα ρεπορτάζ για τα «άδυτα» της ΕΥΠ» και λίγες ώρες μετά κυριολεκτικά κλαίγοντας και εκλιπαρώντας ζήτησε να αποσυρθεί γιατί θα αντιμετώπιζε μεγάλο πρόβλημα από τις «πηγές του στην ΕΥΠ».

Από τότε φυσικά δεν ξαναπάτησε το πόδι του στην εφημερίδα, αλλά έβαλε σκοπό του να την συκοφαντεί σε κάθε ευκαιρία.

Με νέο άρθρο του ισχυρίζεται ότι «εκδότης του Πρώτου Θέματος» έχει σχέση με 4.000 όπλα που ήλθαν στην Ελλάδα αφήνοντας πολλά αβάσιμα, απαράδεκτα και άκρως επικίνδυνα υπονοούμενα για την εφημερίδα μας. Επειδή η λάσπη όμως απ’ όποιο λάκκο λυμάτων κι αν προέρχεται δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη:

α) Υπενθυμίζουμε ότι ουδέποτε υπήρξε κανείς εκδότης του «Πρώτου Θέματος» πέραν απ’ τους δημοσιογράφους που ήταν εξαρχής.
β)Οσοι συμμετέχουν στην εφημερίδα με ποσοστά είναι μειοψηφούντες και δεν είναι καν στο Δ.Σ. και ουδεμία σχέση έχουν με την εφημερίδα. Ειδικά το πρόσωπο που αναφέρει στο δήθεν ρεπορτάζ του ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΔΟΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ.
γ)Ως εδώ λοιπόν με την ύπουλη κατασκευασμένη στοχοποίηση. Μηνύουμε τον συκοφάντη, δήθεν δημοσιογράφο, ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟ, με αμοιβές εκατομμυρίων από την ΕΡΤ επί σειρά ετών, που μπαινοβγάζει ονόματα επιχειρηματιών από την λίστα Λαγκάρντ ανάλογα με τις επιλογές του, Κώστα Βαξεβάνη.


Χαιρετισμούς στις πηγές του στην ΕΥΠ». 

Με κείμενό στο Κουτί της Πανδώρας, ο Κώστας Βαξεβάνης απαντά απευθυνόμενος προσωπικά στον Θέμο Αναστασιάδη:

 
“Αγαπητέ Θέμο, 

 Η εφημερίδα σου ανακοίνωσε πως με μηνύει για «όσα συκοφαντικά δημοσιεύει» το HOT DOC. Έχεις δικαίωμα όπως και κάθε πολίτης να καταθέτεις μηνύσεις και αγωγές και να επιλέγεις όποιο νόμιμο μέσο θέλεις. Αλλά όπως συνηθίζω να λέω, τα δημόσια πρόσωπα πριν καταφύγουν σε ένδικα μέσα, επειδή είναι δημόσια, οφείλουν να δίνουν και δημόσιες απαντήσεις.

Θα ξεκινήσω λοιπόν με τα πραγματικά γεγονότα και θα προχωρήσω μετά στις αξιολογικές κρίσεις. Αν δεν ξέρεις τι είναι αυτό, τότε ρώτα την αδελφή σου η οποία αντιμετωπίζει σωρεία μηνύσεων και αγωγών κατά της εφημερίδας σου κάθε μέρα στα δικαστήρια.

Πραγματικά γεγονότα λοιπόν: Το HOT DOC κυκλοφορεί με την αποκάλυψη πως ο εκδότης της εφημερίδας Πρώτο Θέμα, έχει κατηγορηθεί από Βρετανό αξιωματικό και πρώην συνέταιρό του, πως με το πρόσχημα της συλλογής όπλων κάνει εισαγωγή όπλων στην Ελλάδα. Η κατάθεσή του υπάρχει στις Εισαγγελικές Αρχές. Αυτό λοιπόν είναι ένα πραγματικό γεγονός και όχι συκοφαντία.

Πραγματικό γεγονός είναι επίσης ότι στις 18 Ιανουαρίου 2011, η εφημερίδα σου ανακοίνωσε πως ο εφοπλιστής Αναστάσιος Πάλλης είναι μέτοχος της εφημερίδας και πως η κίνηση αυτή εξασφαλίζει την ανεξαρτησία της εφημερίδας. Η ανακοίνωση είναι αυτή: «Η εταιρεία Πρώτο Θέμα ΑΕ ανακοινώνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην οποία συμμετέχει ο εφοπλιστής κ. Αναστάσιος Πάλλης ο οποίος δραστηριοποιείται στο χώρο της ναυτιλίας μεταξύ άλλων και σε συνεργασία με τον όμιλο Ρέστη. Από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Πρώτο Θέμα Α.Ε. προκύπτει συμμετοχή των νέων μετόχων κατά 40% στο ποσοστό της εταιρείας. Η αύξηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης και διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της εφημερίδος, ενώ έτσι συνεχίζει να διατηρείται η απόλυτη δημοσιογραφική ανεξαρτησία. Το 60% κατέχουν οι δημοσιογράφοι Θέμος Αναστασιάδης και Τάσος Καραμήτσος».

Ως εδώ λοιπόν καμία συκοφαντία. Ο Πάλλης, ο εφοπλιστής Πάλλης, με τυμπανοκρουσίες γίνεται μέτοχος της εφημερίδας για να παραμείνει ανεξάρτητη. Τα επόμενα πραγματικά γεγονότα θα σε λυπήσουν. Ο εφοπλιστής Πάλλης δεν ήταν εφοπλιστής. Είχε δηλώσει ένα πλοίο το “Lotus” το οποίο ανήκε τελικώς όπως αποκάλυψαν οι αρχές σε κάποιον Γιαπωνέζο. Ο κύριος Πάλλης ήταν ένας σμηνίας πενταετούς θητείας, ο οποίος έγινε μέτοχος της εφημερίδας σου. Πριν από αυτό είχε εμφανιστεί ως δικηγόρος, και ως σύμβουλος του Εφραίμ, και ως αντιπρόσωπος άλλης εταιρείας που ενεπλάκη με το σκάνδαλο της Μονής Τοπλού. Αυτά όλα τα γράψαμε αλλά δεν απάντησες, ούτε για να υπερασπίσεις την εφημερίδα σου, ούτε την ανεξαρτησία της.

Ο μέτοχος της εφημερίδας σας ήταν επίσης υπόδικος για απάτη η οποία είχε καταγγελθεί από τον ΟΤΕ και η δικογραφία αυτή έξι χρόνια περιφέρεται σε ανακριτικά γραφεία. Επίσης ήταν και ιδιοκτήτης ενός πολεμικού Μουσείου το οποίο επισκέφθηκαν υπουργοί αλλά και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας,αλλά δεν ήλεγξε ποτέ κανένας, ώσπου κάναμε το δημοσίευμα βάζοντας θέμα για όλα αυτά τα όπλα.

Ο μέτοχος της εφημερίδας σου είναι σήμερα καταζητούμενος για υπόθεση μαύρου χρήματος, ενώ ο συνεργάτης του μετόχου της εφημερίδας σου Βίκτωρας Ρέστης είναι προφυλακισμένος. Ο κύριος Πάλλης αντιμετωπίζει επίσης κατηγορίες για απαγωγή ξένου υπηκόου.

Ως δημόσιο πρόσωπο και εκδότης ποτέ δεν απάντησες σε αυτά. Αντιθέτως ήσουν πολύ περήφανος για τον νέο μέτοχο και έγραφες μάλιστα πως σε πολεμούν γιατί εξασφάλισες αυτή τον συνεταιρισμό.Έγραφες λοιπόν να σου θυμίσω «Για μια ακόμη φορά μεγαλοεπιχειρηματίες, μεγαλοεκδότες και άλλα συμφέροντα που λυμαίνονται τον τόπο προσπάθησαν να μας εμποδίσουν να ενισχύσουμε την εφημερίδα μας και να κατοχυρώσουμε την ανεξαρτησία της. Για τον σκοπό αυτό επιστρατεύθηκαν οι συνήθεις πολιτικοί που παραδοσιακά αναλαμβάνουν σχετικές «εργολαβίες».»

Απ΄ ό,τι είναι ορατό στο κοινό, αντιλαμβανόμαστε με διαφορετικό τρόπο και τα συμφέροντα και την ανεξαρτησία και προφανώς την δημοσιογραφία.

Πάμε τώρα στις αξιολογικές κρίσεις: Μια από αυτές κατατάσσει την εφημερίδα σου στο κομμάτι εκείνο του Τύπου, που εξωράισαν την Χρυσή Αυγή. Που αντί να δείχνουν το εγκληματικό της έργο, χαριτολογούσαν καλλιεργώντας ένα νέο lifestyle που έδρασε απενοχοποιητικά. Επίσης η εφημερίδα σου είναι αυτή που προεκλογικά (είναι τυχαίο φαντάζομαι) εμφάνισε με ρεπορτάζ την Χρυσή Αυγή σε ρόλο προσκόπου. Να συνοδεύει γριούλες σε Τράπεζες για να κάνουν αναλήψεις. Μόνο που η γριούλα δεν ήταν άλλη από την μάνα του Χρυσαυγίτη υποψήφιου βουλευτή Πλωμαρίτη. Όταν αποκαλύφθηκε δεν ζήτησες συγνώμη, ούτε έδωσες εξήγηση.

Μπορώ να προσθέσω πολλές ακόμη αξιολογικές κρίσεις αλλά δεν θα προσθέσω κάτι. Τώρα σε ό,τι αφορά όσα λες για το πέρασμα από την εφημερίδα σου και άλλα σχετικά, είμαστε γνωστοί και οι δυό στην πιάτσα και στην κοινωνία. Ξέρεις και ξέρει και ο κόσμος πως δεν πλατσουρίζω σε μπανιέρες ούτε με ροδοπέταλα ούτε με σκατά. Δεν κουβαλάω βαλίτσες με εκατομμύρια και δεν έχω πληρώσει 1,5 εκατομμύριο παραδεχόμενος την φοροκλοπή που έκανα. Αν θυμάσαι καλά, έχει γραφτεί και δεν το διέψευσες πως «Πριν από λίγες ημέρες ο εκδότης μέσω της αδελφής του (η οποία είναι δικηγόρος) επικαλούμενος το άρθρο 70Α του νόμου 2238 του ‘94 υπέγραψε πρακτικό συμβιβασμού για περίπου 1,5 εκατ. ευρώ. Ο συμβιβασμός αυτός υποχρεώνει τον κ. Αναστασιάδη να καταβάλει (κάτι το οποίο ήδη έκανε) να καταβάλει το 1/5 του ποσού του συμβιβασμού δηλαδή 300.000€ και το υπόλοιπο ποσό να καταβληθεί σε 48 μηνιαίες δόσεις… Με αυτόν τον τρόπο (και αφού τον καλέσει ο ανακριτής) θα ξεκινήσει η νομική διαδικασία ώστε να παύσει η ποινική δίωξη για το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής».

Στα πρωτοσέλιδα δεν βγάζω προσωπικές στιγμές ανθρώπων, δεν διαπραγματεύομαι με το Μαξίμου DVD και δεν κομίζω ούτε κάτι άλλο στην εξουσία. Αποκαλύπτω σκάνδαλα των Τραπεζών όταν εσύ παίρνεις διαφήμιση.

Σέβομαι τους ανθρώπους, ακόμη και αυτούς που χτυπάω στο περιοδικό και σίγουρα δεν είμαι ρατσιστής. Δεν έχω γράψει για 6 εκατομμύρια εβραίων που κάηκαν από τους ναζί στα κρεματόρια ότι είναι «γυμνά φούρνου» και δεν με έχουν γιουρτώσει γυναίκες για σεξιστική συμπεριφορά. Επίσης δεν φυλάσσομαι από 15 μπράβους. Α, και για να μην ξεχάσω, όταν κάνω χειραψία με τους συνανθρώπους μου, τους σφίγγω δυνατά το χέρι, το οποίο δεν φοβάμαι να πιάσω, καημένε… Όπως δεν φοβάμαι και πολλά άλλα, όπως έχω αποδείξει. Εγώ τις βαλίτσες μου, τις έχω για ρούχα. Και είναι το μόνο βρόμικο που έχω.

Καλά ξεμπερδέματα”

Πηγή

 

Απάντηση Κώστα Βαξεβάνη στον Θέμο για τη μήνυση

Του Κώστα Βαξεβάνη

Αγαπητέ Θέμο,

Η εφημερίδα σου ανακοίνωσε πως με μηνύει για «όσα συκοφαντικά δημοσιεύει» το HOT DOC. Έχεις δικαίωμα όπως και κάθε πολίτης να καταθέτεις μηνύσεις και αγωγές και να επιλέγεις όποιο νόμιμο μέσο θέλεις. Αλλά όπως συνηθίζω να λέω, τα δημόσια πρόσωπα πριν καταφύγουν σε ένδικα μέσα, επειδή είναι δημόσια, οφείλουν να δίνουν και δημόσιες απαντήσεις.

Θα ξεκινήσω λοιπόν με τα πραγματικά γεγονότα και θα προχωρήσω μετά στις αξιολογικές κρίσεις. Αν δεν ξέρεις τι είναι αυτό, τότε ρώτα την αδελφή σου η οποία αντιμετωπίζει σωρεία μηνύσεων και αγωγών κατά της εφημερίδας σου κάθε μέρα στα δικαστήρια.

Πραγματικά γεγονότα λοιπόν: Το HOT DOC κυκλοφορεί με την αποκάλυψη πως ο εκδότης της εφημερίδας Πρώτο Θέμα, έχει κατηγορηθεί από Βρετανό αξιωματικό και πρώην συνέταιρό του, πως με το πρόσχημα της συλλογής όπλων κάνει εισαγωγή όπλων στην Ελλάδα. Η κατάθεσή του υπάρχει στις Εισαγγελικές Αρχές. Αυτό λοιπόν είναι ένα πραγματικό γεγονός και όχι συκοφαντία.

Πραγματικό γεγονός είναι επίσης ότι στις 18 Ιανουαρίου 2011, η εφημερίδα σου ανακοίνωσε πως ο εφοπλιστής Αναστάσιος Πάλλης είναι μέτοχος της εφημερίδας και πως η κίνηση αυτή εξασφαλίζει την ανεξαρτησία της εφημερίδας. Η ανακοίνωση είναι αυτή: «Η εταιρεία Πρώτο Θέμα ΑΕ ανακοινώνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην οποία συμμετέχει ο εφοπλιστής κ. Αναστάσιος Πάλλης ο οποίος δραστηριοποιείται στο χώρο της ναυτιλίας μεταξύ άλλων και σε συνεργασία με τον όμιλο Ρέστη. Από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Πρώτο Θέμα Α.Ε. προκύπτει συμμετοχή των νέων μετόχων κατά 40% στο ποσοστό της εταιρείας. Η αύξηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης και διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της εφημερίδος, ενώ έτσι συνεχίζει να διατηρείται η απόλυτη δημοσιογραφική ανεξαρτησία. Το 60% κατέχουν οι δημοσιογράφοι Θέμος Αναστασιάδης και Τάσος Καραμήτσος».

Ως εδώ λοιπόν καμία συκοφαντία. Ο Πάλλης, ο εφοπλιστής Πάλλης, με τυμπανοκρουσίες γίνεται μέτοχος της εφημερίδας για να παραμείνει ανεξάρτητη. Τα επόμενα πραγματικά γεγονότα θα σε λυπήσουν. Ο εφοπλιστής Πάλλης δεν ήταν εφοπλιστής. Είχε δηλώσει ένα πλοίο το “Lotus” το οποίο ανήκε τελικώς όπως αποκάλυψαν οι αρχές σε κάποιον Γιαπωνέζο. Ο κύριος Πάλλης ήταν ένας σμηνίας πενταετούς θητείας, ο οποίος έγινε μέτοχος της εφημερίδας σου. Πριν από αυτό είχε εμφανιστεί ως δικηγόρος, και ως σύμβουλος του Εφραίμ, και ως αντιπρόσωπος άλλης εταιρείας που ενεπλάκη με το σκάνδαλο της Μονής Τοπλού. Αυτά όλα τα γράψαμε αλλά δεν απάντησες, ούτε για να υπερασπίσεις την εφημερίδα σου, ούτε την ανεξαρτησία της.

Ο μέτοχος της εφημερίδας σας ήταν επίσης υπόδικος για απάτη η οποία είχε καταγγελθεί από τον ΟΤΕ και η δικογραφία αυτή έξι χρόνια περιφέρεται σε ανακριτικά γραφεία. Επίσης ήταν και ιδιοκτήτης ενός πολεμικού Μουσείου το οποίο επισκέφθηκαν υπουργοί αλλά και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας,αλλά δεν ήλεγξε ποτέ κανένας, ώσπου κάναμε το δημοσίευμα βάζοντας θέμα για όλα αυτά τα όπλα.

Ο μέτοχος της εφημερίδας σου είναι σήμερα καταζητούμενος για υπόθεση μαύρου χρήματος, ενώ ο συνεργάτης του μετόχου της εφημερίδας σου Βίκτωρας Ρέστης είναι προφυλακισμένος. Ο κύριος Πάλλης αντιμετωπίζει επίσης κατηγορίες για απαγωγή ξένου υπηκόου.

Ως δημόσιο πρόσωπο και εκδότης ποτέ δεν απάντησες σε αυτά. Αντιθέτως ήσουν πολύ περήφανος για τον νέο μέτοχο και έγραφες μάλιστα πως σε πολεμούν γιατί εξασφάλισες αυτή τον συνεταιρισμό.Έγραφες λοιπόν να σου θυμίσω «Για μια ακόμη φορά μεγαλοεπιχειρηματίες, μεγαλοεκδότες και άλλα συμφέροντα που λυμαίνονται τον τόπο προσπάθησαν να μας εμποδίσουν να ενισχύσουμε την εφημερίδα μας και να κατοχυρώσουμε την ανεξαρτησία της. Για τον σκοπό αυτό επιστρατεύθηκαν οι συνήθεις πολιτικοί που παραδοσιακά αναλαμβάνουν σχετικές «εργολαβίες».»

Απ΄ ό,τι είναι ορατό στο κοινό, αντιλαμβανόμαστε με διαφορετικό τρόπο και τα συμφέροντα και την ανεξαρτησία και προφανώς την δημοσιογραφία.

Πάμε τώρα στις αξιολογικές κρίσεις: Μια από αυτές κατατάσσει την εφημερίδα σου στο κομμάτι εκείνο του Τύπου, που εξωράισαν την Χρυσή Αυγή. Που αντί να δείχνουν το εγκληματικό της έργο, χαριτολογούσαν καλλιεργώντας ένα νέο lifestyle που έδρασε απενοχοποιητικά. Επίσης η εφημερίδα σου είναι αυτή που προεκλογικά (είναι τυχαίο φαντάζομαι) εμφάνισε με ρεπορτάζ την Χρυσή Αυγή σε ρόλο προσκόπου. Να συνοδεύει γριούλες σε Τράπεζες για να κάνουν αναλήψεις. Μόνο που η γριούλα δεν ήταν άλλη από την μάνα του Χρυσαυγίτη υποψήφιου βουλευτή Πλωμαρίτη. Όταν αποκαλύφθηκε δεν ζήτησες συγνώμη, ούτε έδωσες εξήγηση.

Μπορώ να προσθέσω πολλές ακόμη αξιολογικές κρίσεις αλλά δεν θα προσθέσω κάτι. Τώρα σε ό,τι αφορά όσα λες για το πέρασμα από την εφημερίδα σου και άλλα σχετικά, είμαστε γνωστοί και οι δυό στην πιάτσα και στην κοινωνία. Ξέρεις και ξέρει και ο κόσμος πως δεν πλατσουρίζω σε μπανιέρες ούτε με ροδοπέταλα ούτε με σκατά. Δεν κουβαλάω βαλίτσες με εκατομμύρια και δεν έχω πληρώσει 1,5 εκατομμύριο παραδεχόμενος την φοροκλοπή που έκανα. Αν θυμάσαι καλά, έχει γραφτεί και δεν το διέψευσες πως «Πριν από λίγες ημέρες ο εκδότης μέσω της αδελφής του (η οποία είναι δικηγόρος) επικαλούμενος το άρθρο 70Α του νόμου 2238 του ‘94 υπέγραψε πρακτικό συμβιβασμού για περίπου 1,5 εκατ. ευρώ. Ο συμβιβασμός αυτός υποχρεώνει τον κ. Αναστασιάδη να καταβάλει (κάτι το οποίο ήδη έκανε) να καταβάλει το 1/5 του ποσού του συμβιβασμού δηλαδή 300.000€ και το υπόλοιπο ποσό να καταβληθεί σε 48 μηνιαίες δόσεις… Με αυτόν τον τρόπο (και αφού τον καλέσει ο ανακριτής) θα ξεκινήσει η νομική διαδικασία ώστε να παύσει η ποινική δίωξη για το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής».

Στα πρωτοσέλιδα δεν βγάζω προσωπικές στιγμές ανθρώπων, δεν διαπραγματεύομαι με το Μαξίμου DVD και δεν κομίζω ούτε κάτι άλλο στην εξουσία. Αποκαλύπτω σκάνδαλα των Τραπεζών όταν εσύ παίρνεις διαφήμιση.

Σέβομαι τους ανθρώπους, ακόμη και αυτούς που χτυπάω στο περιοδικό και σίγουρα δεν είμαι ρατσιστής. Δεν έχω γράψει για 6 εκατομμύρια εβραίων που κάηκαν από τους ναζί στα κρεματόρια ότι είναι «γυμνά φούρνου» και δεν με έχουν γιουρτώσει γυναίκες για σεξιστική συμπεριφορά. Επίσης δεν φυλάσσομαι από 15 μπράβους. Α, και για να μην ξεχάσω, όταν κάνω χειραψία με τους συνανθρώπους μου, τους σφίγγω δυνατά το χέρι, το οποίο δεν φοβάμαι να πιάσω, καημένε… Όπως δεν φοβάμαι και πολλά άλλα, όπως έχω αποδείξει. Εγώ τις βαλίτσες μου, τις έχω για ρούχα. Και είναι το μόνο βρόμικο που έχω.

Καλά ξεμπερδέματα

Πηγή: koutipandoras.gr

Το Πρώτο Θέμα παίρνει πίσω την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που είχε ανακοινώσει τον Γενάρη του 2011!

Στις 18/1/2011 το Πρώτο Θέμα είχε ανακοινώσει τα εξής:

Η εταιρεία “Πρώτο Θέμα” ανακοινώνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην οποία συμμετέχει ο εφοπλιστής κ. Αναστάσιος Πάλλης ο οποίος δραστηριοποιείται στο χώρο της ναυτιλίας μεταξύ άλλων και σε συνεργασία με τον όμιλο Ρέστη. 

Από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της “Πρώτο Θέμα Α.Ε.” προκύπτει συμμετοχή των νέων μετόχων κατά 40% στο ποσοστό της εταιρείας. 

Η αύξηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης και διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της εφημερίδος, ενώ έτσι συνεχίζει να διατηρείται η απόλυτη δημοσιογραφική ανεξαρτησία.

Το 60% κατέχουν οι δημοσιογράφοι Θέμος Αναστασιάδης και Τάσος Καραμήτσος

(πηγές π.χ. greekmoney.gr, dealnews.gr κλπ )

Σήμερα υποστηρίζει το Πρώτο Θέμα ότι ”  ουδέποτε υπήρξε κανείς εκδότης του «Πρώτου Θέματος» πέραν απ’ τους δημοσιογράφους που ήταν εξαρχής ” (!!!) και προχωρά σε μήνυση κατά του Κώστα Βαξεβάνη!

Ήδη έχει δημοσιευτεί η απάντηση του Κώστα Βαξεβάνη εδώ

Η τριγωνική σχέση κλεπτοκρατίας πολιτικών, τραπεζών και ΜΜΕ

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που δημοσιεύονται στο περιοδικό Hot Doc σε σχέση με τη διαπλοκή των μεγάλων εκδοτικών συμφερόντων με την πολιτική και το ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η δημοσιογραφία αποτέλεσε πεδίο επιχειρηματική δράσης με στόχο την άσκηση πιέσεων προς πολιτικούς ώστε να ευνοηθούν οι υπόλοιπες επιχειρηματικές δραστηριότητές τους.  Στην υπόθεση αυτή έντονη παρουσία απέκτησαν μετά το 90 και οι τράπεζες χρηματοδοτώντας με αμύθητα ποσά το σύστημα της διαπλοκής.

Παραθέτουμε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από το άρθρο του Κώστα Βαξεβάνη για το πώς διανεμόταν η διαφημιστική δαπάνη στα MME.

«Πάρε και εσύ μια διαφήμιση ,  μπορείς.

Στη φετινή έκθεση για την ελευθερία του Τύπου σε όλο τον κόσμο, η Ελλάδα κατέχει τη 71η θέση.  Κάτω ακόμη από την Μπουρκίνα Φάσο, την Τόνγκα, την Αφρικάνικη Δημοκρατία και τη Μαυριτανία. Μια Ευρωπαϊκή χώρα κατατάσσεται ανάμεσα σε χώρες που δεν έχουν καν δημοκρατικά πολιτεύματα.

Ελευθερία Τύπου δεν είναι η δυνατότητα του δημοσιογράφου κάποια στιγμή να διατυπώσει με ελευθερία μια άποψη, αλλά το κλίμα  ελευθερίας μέσα στο οποίο μπορεί να λειτουργεί η δημοσιογραφία συνολικά. Η ελληνική δημοσιογραφία τα τρία τελευταία χρόνια αγνοεί συστηματικά όσα καταλογίζονται ως σκάνδαλα στις τράπεζες, προτιμώντας να απορροφά απλώς τραπεζική διαφήμιση.

Η τράπεζα Πειραιώς σε μία χρονιά έδωσε για διαφήμιση 25 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς να συνυπολογίζονται τα ποσά που πάνε σε διαφήμιση εκτός διαφημιστικών γραφείων), την ώρα που έδωσε για την αγορά της ΑΤΕ 95 εκατομμύρια ευρώ. Μπορεί κάποιος να να αντιληφτεί το μέγεθος αυτής  της διαφημιστικής δαπάνης και να υποθέσει τους λόγους που γίνεται.

Ανάμεσα στα site που έχουν διαφήμιση της τράπεζας Πειραιώς μπορείτε να εντοπίσετε από το Πρώτο Θέμα, που ωστόσο η αναγνωσιμότητά του θα δικαιολογούσε διαφήμιση, μέχρι και το παγκοσμίως άγνωστο toxrima.gr . Πρόκειται για ιστότοπο που συνδέεται επιχειρηματικά με τον δημοσιογράφο Χρήστο Κώνστα, και η κατάταξη στο σύστημα μετρήσεων Alexa είναι 1423. Η κατάταξη αυτή δεν δικαιολογεί θεωρητικά επιλογή να διαφημιστεί κάποιος. Στο δημοσίευμα ο πρόεδρος της τράπεζας Πειραιώς εμφανίζεται ως αντιστασιακός επό χούντας και συνετός επιχειρηματίας.

Προκλητικά ανελεύθερη ήταν η στάση των ελληνικών ΜΜΕ απέναντι σε όσα έχουν δημοσιευτεί στο εξωτερικό για τις ελληνικές τράπεζες και για την Πειραιώς. Η μεγάλη έρευνα του Reuters για σκάνδαλα στην Πειραιώς, τα οποία ενέπλεκαν μάλιστα την οικογένεια Σάλλα, όχι μόνο αποσιωπήθηκε, αλλά τα ελληνικά Μέσα δημοσίευσαν τη διάψευση της τράπεζας για κάτι που ουδέποτε είχαν μεταδώσει.

Η μέθοδος «στρουμφάκια»

Με τρεις τρόπους οι έλληνες τραπεζίτες διαπλέκονται με τα Μέσα Ενημέρωσης. Ο πρώτος είναι ιδιοκτησιακός. Χαρακτηριστικότερο είναι το παράδειγμα του Λαυρεντιάδη, και ουσιαστικά πρόκειται για κρυφή αγορά μετοχών των ΜΜΕ μέσω παρένθετων προσώπων. Και άλλοι τραπεζίτες εκτός του Λαυτεντιάδη έχουν κοινές επιχειρήσεις με εκδότες, μέσω offshore εταιριών. Τα ονόματα των εταιριών αυτών είναι στη διάθεσή μας, αλλά δεν στάθηκε δυνατό να γίνει η ταυτοποίησή τους.

Ο δεύτερος τρόπος είναι η διαφήμιση, ή μάλλον η εξαγορά της σιωπής ή των αγιογραφιών μέσω του Μέσου με τη διαφήμιση. Ο τρίτος είναι τα δάνεια. Αυτή τη στιγμή τα μεγαλύτερα συγκροτήματα Τύπου, όπως ο ΔΟΛ (Νέα, Βήμα) , ο ΠΗΓΑΣΟΣ (Έθνος) ή ο ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ (Mega) έχουν δανειακές υποχρεώσεις που είναι  εμφανώς αδύνατο να ικανοποιηθούν. Την ίδια ώρα, βέβαια, παραγωγικές και πρωτοπόρες επιχειρήσεις που αναζητούν δανειοδότηση για να ξεπεράσουν τις επιπτώσεις της κρίσης δεν έχουν καμία πρόσβαση σε χρηματοδότηση.

Η δανειοδότηση των Μέσων Ενημέρωσης γίνεται με τη μέθοδο «στρουμφάκια»,  όπως έχει επικρατήσει πλέον να λέγεται ο τρόπος με τον οποίο οι Κώστας Γιαννίκος και Γιώργος Κουρής εξασφάλισαν τη δανειοδότηση του ALTER με πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ. Ένα κανάλι με χρηματιστηριακή αξία μερικών μόλις εκατομμυρίων κατάφερε να  δανειστεί από όλες τις τράπεζες και στο τέλος να μην επιστρέψει τα δάνεια, τα οποία αποτέλεσαν τμήμα της μαύρης τρύπας που καλύφθηκε με την ανακεφαλαιοποίηση από τα χρήματα των φορολογουμένων.

Η σύναψη τέτοιων δανειακών συμβάσεων, πέρα από κάθε απλή ή τραπεζική λογική, χρειάστηκε προφανώς τη συνενοχή της τράπεζας  και την κάλυψη από την τράπεζα από την τράπεζα της Ελλάδας . Η νομιμοποίηση του δανεισμού  χωρίς εγγυήσεις ήταν απλή, Το κανάλι αποτιμούσε  τις άυλες αξίες του, όπως τα σίριαλ, τις εκπομπές και το πρόγραμμα γενικά, με φουσκωμένες τιμές. Στη συνέχεια αυτή η άυλη περιουσία έμπαινε ως εγγύηση για να ληφθεί το δάνειο. Το ALTER και οι Κουρής – Γιαννίκος κατάφεραν έτσι να πάρουν δάνεια που δεν θα ξεπληρώσουν ποτέ, αφήνοντα ταυτόχρονα 666 εργαζόμενους στο δρόμο.

Σύμφωνα λοιπόν με την αποτίμηση αυτών των άυλων περιουσιακών στοιχείων που δέχτηκαν οι τράπεζες ως εγγύηση, το τρέιλερ για τη σειρά «τα στρουμφάκια» άξιζε 1,1 εκατομμύριο ευρώ. Τα 4 τρέιλερ της επίσης παιδικής σειράς « τα Ζουζούνια» τιμολογήθηκαν 2 εκατομμύρια. Ένα ντοκυμαντέρ για τη ζωή του Χριστόδουλου κοστολογήθηκε 400.000 ευρώ και ένα άλλο για το ζεύγος Σαρκοζί – Μπρούνι 250.000. Το πραγματικό κόστος των παραγωγών αυτών δεν ξεπερνά τις 20.000. Η εκπομπή του Κώστα Χαρδαβέλα εμφανίζεται να κοστίζει 60.000 ευρώ το επεισόδιο.

Οι τράπεζες αποδέχονται όλα αυτά με το πρόσχημα ότι αυτή είναι η εκτίμηση των ορκωτών λογιστών, αν και θα μπορούσαν να μην το κάνουν. Οι ορκωτοί λογιστές είναι επίσης ένα θέμα, αφού η δράση και οι εκτιμήσεις του δεν ελέγχονται από κανέναν μηχανισμό. Η Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχου, η ΕΛΤΕ, ελεγκτικός μηχανισμός του υπουργείου Οικονομικών για τους ορκωτούς λογιστές, δεν έλεγξε ποτέ κανέναν.»

Παρακάτω στο δημοσίευμα  αναφέρεται και το όνομα του Γ. Τράγκα αλλά και η σχέση με τα τραπεζικά ιδρύματα.

Ο Τράγκας ξέρει

Ο Γιώργος Τράγκας είναι αναμφίβολα ένα μοναδικό φαινόμενο. Η μοναδικότητά του δεν αφορά μόνο το ύφος και την πληθωρικότητα του, αλλά και την ικανότητα στη χρηματοδότηση. Παρότι εμφανίζεται ως αντιμνημονιακός και αντιμερκελικός, έχει μια ιδιαίτερη ικανότητα να συλλέγει χρήμα από διαφημίσεις αλλά και από πώληση Μέσων Ενημέρωσης που στην πιάτσα χαρακτηρίζονται «σαπάκια». Ο Γιώργος Τράγκας αγόρασε Μέσα, τα οποία πούλησε στη συνέχεια σε μεγάλους επιχειρηματίες, τα οποία όμως δεν έκαναν τίποτα. Παράδειγμα είναι το Κανάλι 1, που πήγε στον Λαυρεντιάδη.

Την εποχή της παντοδυναμίας του Θόδωρου Ρουσόπουλου στη ΝΔ, ο Γιώργος Τράγκας κατάφερνε να παίρνει κρατική διαφήμιση που δεν κατάφερναν μεγάλοι εκδότες. Για την εφημερίδα του Η Χώρα, η οποία δεν πουλούσε πάνω από 600 φύλλα την ημέρα, ο Τράγκας , συγκέντρωνε διαφήμιση 1,5 εκατομμυρίου το χρόνο. Δηλαδή ποσό μεγαλύτερο από αυτό που κατάφερναν να εισπράξουν οι εφημερίδες Πρώτο Θέμα και Βήμα, με κυκλοφορία 200.000 φύλων η κάθεμία. Με την ίδια ευκολία ο Γιώργος Τράγκας παίρνει σήμερα διαφήμιση τραπεζών, αλλά κα δάνεια.  Στην ευρηματική καθημερινή κριτική του στο ραδιόφωνο οι τράπεζες, δεν συμπεριλαμβάνονται.

Το ξέσπασμα της κρίσης στην Κύπρο έφερε στοιχεία για την δανειοδότηση του Γιώργου Τράγκα από την τράπεζα του Βγενόπουλου. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, ο Τράγκας έχει πάρει από τη Λαϊκή δύο δάνεια συνολικού ποσού 2.392.000 ευρώ. Για τα δάνεια αυτά, όπως προκύπτει από τα έγγραφα, δεν δόθηκε καμία εγγύηση.  Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της τράπεζας , το 2012, η πρόβλεψη είναι πως από το δάνειο αυτό η τράπεζα θα χάσει το σύνολο του ποσού. Τα 2,4 εκατομμύρια χάνονται στη μαύρη τρύπα των τραπεζών, η οποία καλύπτεται από τα χρήματα της ανακεφαλαιοποίησης που πληρώνουν οι έλληνες πολίτες.»

Πηγή: alfavita.gr

Έβρισαν, συκοφάντησαν και μετά κρύφτηκαν

Έβρισαν, συκοφάντησαν και μετά κρύφτηκαν. Σε αναζήτηση του εκδότη της εφημερίδας Εspresso Γιάννη Φιλιππάκη ήταν ως χθες το βράδυ η αστυνομία μετά από μήνυση που κατέθεσε ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης.

Η μήνυση αφορούσε συκοφαντική δυσφήμηση αφού στις 14 Μαΐου η εφημερίδα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της υποστήριζε πως ο Κώστας Βαξεβάνης πήρε 1.5 εκατομμύριο από την ΕΡΤ για τα 3 χρόνια συνεργασίας με το κανάλι. Ο Κώστας Βαξεβάνης έστειλε επιστολή στον εκδότη της Espresso στον οποίο υπενθύμιζε πως αυτό δεν είχε καμία σχέση με τη πραγματικότητα πράγμα το οποίο ήταν γνωστό από τη δημοσίευση των στοιχείων στο «Διαύγεια» αλλά και από δηλώσεις του ίδιου του δημοσιογράφου. Τόνιζε μάλιστα ότι από την ΕΡΤ για τα 3 χρόνια συνεργασίας είχε πάρει συνολικά 108.000 μικτά. Ζήτησε μετά από αυτό την αποκατάσταση της αλήθειας την οποία η εφημερίδα δεν έκανε. Έτσι χθες, προχώρησε σε μήνυση εναντίον του εκδότη και η αστυνομία κινήθηκε στα πλαίσια του αυτόφωρου για τη σύλληψη του. Το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας δεν έχει καμία σχέση με το ρεπορτάζ που φιλοξενεί στο εσωτερικό της, πράγμα το οποίο αποδεικνύει πως ο σκοπός ήταν η συκοφάντηση του δημοσιογράφου με τον πρωτοσέλιδο τίτλο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο συκοφαντικός τίτλος εμπεριέχεται σε πρωτοσέλιδο που αναφέρεται στη προσωπική ζωή του δημοσιογράφου εμπλέκοντας 4 ακόμα επώνυμα πρόσωπα με σκοπό να προκληθεί κουτσομπολίστικα το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να είναι ταυτόχρονα αποτελεσματικό το ψέμα.

Το δημοσίευμα της εφημερίδας εντάσσεται σε μία σειρά από συκοφαντικά δημοσιεύματα και προσπάθειες που κάνουν εφημερίδες και blogs που συνδέονται με συμφέροντα επιχειρηματιών των οποίων την παράνομη δράση και τα σκάνδαλα έχει αποκαλύψει το HOT DOC. Η προσπάθεια είναι να αποδομηθεί ο χαρακτήρας που έχει στη κοινή γνώμη το hot doc και οι δημοσιογράφοι του και να εμφανιστεί ως “μία από τα ίδια”.  Τη μήνυση του Κώστα Βαξεβάνη θα ακολουθήσει αγωγή εναντίον των συντελεστών της εφημερίδας.

Ακολουθεί η επιστολή την οποία ο Κώστας Βαξεβάνης έστειλε στην Εspresso ζητώντας την αποκατάσταση της αλήθειας.

Αγαπητέ κ. Γ. Φιλιππάκη,

Στο φύλλο της εφημερίδας Espresso της οποίας είστε εκδότης, την Τρίτη 14 Μαΐου του 2013 έχετε πρωτοσέλιδο δημοσίευμα το οποίο αναφέρεται και στο πρόσωπο μου. Ουδόλως με αφορά ο τρόπος και η ποιότητα που δημοσιογραφείτε. Αν δηλαδή επιλέγετε να ανοίγεται κρεβατοκάμαρες, να κοιτάτε από κλειδαρότρυπες ή να επικεντρώνεστε στα μπιντέ και τις λεκάνες της χώρας. Με αφορά όμως ότι επιλέξατε συνειδητά να με συκοφαντήσετε στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας σας εμφανίζοντας ότι έχω εισπράξει προσωπικά 1,5 εκατ. ευρώ από την ΕΡΤ για την εκπομπή «Το κουτί της Πανδώρας» για 3 χρόνια συνεργασίας. Συγκεκριμένα γράφετε «1.500.000 ευρώ πήρε από την ΕΡΤ (για 3 χρόνια συνεργασίας) για το Κουτί της Πανδώρας ο γνωστός δημοσιογράφος».

Γνωρίζετε πολύ καλά ότι αυτό δεν είναι αληθές και δεν στηρίζεται ούτε καν στο εσωτερικό δημοσίευμα της εφημερίδας σας, από το οποίο φαίνεται ότι πρόκειται για κόστος της συνολικής παραγωγής της εκπομπής. Γνωρίζετε επίσης πολύ καλά από πολλά δημοσιεύματα ότι ουδεμία μετοχική σχέση έχω με την εταιρία που εκτελούσε την παραγωγή της εκπομπής για λογαριασμό της ΕΡΤ και από την οποία πληρωνόμουν όπως όλοι οι εργαζόμενοι της εκπομπής. Γνωρίζετε επίσης ότι η εκπομπή είναι η φθηνότερη από τις ομοειδείς παραγωγές της ΕΡΤ αλλά και των ιδιωτικών καναλιών. Αν δεν τα γνωρίζετε πάλι όλα αυτά ήσασταν υποχρεωμένος και εσείς και οι συνεργάτες σας να με ρωτήσετε. Πεποίθηση μου είναι ότι λειτουργήσατε με δόλο για τη δημιουργία εντυπώσεων, για τη δυσφήμηση και για τη συκοφάντηση μου αφού φτάσατε στο σημείο, στον τίτλο στο πρωτοσέλιδο να διαστρεβλώσετε το ίδιο το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου σας, πράγμα που αναμφίβολα είναι δική σας ευθύνη.

Αντιλαμβάνομαι γιατί μπορεί να είστε ηδονοβλεψίες της δημοσιογραφίας ακόμα και να αυτοϊκανοποιείστε παραθέτοντας στοιχεία και στιγμές από την προσωπική ζωή των άλλων. Αυτό δεν μπορώ να το αλλάξω και είναι θέμα γούστου και ποιότητας του καθενός. Απαιτώ όμως να δημοσιεύσετε στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας σας την επανόρθωση στο ίδιο σημείο και με τους ίδιους χαρακτήρες, η οποία απαιτώ να είναι η εξής: «Ζητάμε συγγνώμη από τον Κώστα Βαξεβάνη τον οποίο εμφανίσαμε ότι εισέπραξε ο ίδιος από την ΕΡΤ 1,5 εκατ. Ευρώ για τις εκπομπές του. Επανορθώνουμε το λάθος μας στο δημοσίευμα στη σελίδα τάδε» στο εσωτερικό της εφημερίδας απαιτώ να δημοσιεύσετε ρεπορτάζ επανόρθωσης. Σε αντίθετη περίπτωση θα αναγκαστώ να προσφύγω στη Δικαιοσύνη.

Κώστας Βαξεβάνης
Δημοσιογράφος

 

Πηγή: koutipandoras.gr

Ο Κ. Βαξεβάνης νικητής του πρώτου Διεθνούς Βραβείου Δημοσιογραφίας Julio Anguita Parrado

Πηγή: KoutiPandoras.gr

 

Ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης βραβεύτηκε με το πρώτο Διεθνές Βραβείο Δημοσιογραφίας Julio Anguita Parado «για τον θαρραλέο και ανεξάρτητο αγώνα του ενάντια στην διαφθορά στην καρδιά της Ευρώπης». Η Κριτική Επιτροπή , η οποία αποτελείται από τους δημοσιογράφους Mercedes Gallego (Vocento) , Montserrat Dominguez (Huffington Post) και  Antonio Garcia Ferreras (La Sexta) , τους Καθηγητές Octavio Salazar(Πανεπιστήμιο της Κόρδοβα) Antonio Checa( Πανεπιστήμιο της Σεβίλλης) Juan Antonio) ,  τον Juan Antonio Anguita Parrado , αδελφό του δημοσιογράφου (από την Κόρδοβα)  που σκοτώθηκε στον πόλεμο του Ιράκ την 7η Απριλίου του 2003 και τη Lola Fernandez Palenzuela, γενική γραμματέα του  SPA, ξεχώρισε το παράδειγμα του στην άσκηση μιας στρατευμένης  και ριψοκίνδυνης δημοσιογραφίας , αντιμέτωπος με τις δομές εξουσίας σε ένα πλαίσιο προσωπικής και επαγγελματικής  τρωτότητας και  σε μια περίοδο σοβαρών οικονομικών και κοινωνικών εντάσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.